Kiszervezett Marketing

5. videó

Nehézségek kezelése

A legtöbbször nem azok a dolgok zavarnak minket, amik ténylegesen történnek, hanem az adott dolgokhoz kapcsolódó véleményünk, gondolataink. Ennek hatására kezdjük el sok esetben rosszul érezni magunkat, tehát tanuljuk meg kezelni a helyzetekből levont következtetéseinket.

Létezik egy gyakorlat, amit bátran ajánlok mindenkinek, hogy pár hónapig végezzen el rendszeresen. Ha ezt alkalmazzuk, akkor nem fogunk szenvedni többé a torzított gondolatainktól, nem lesz több szomorúság vagy szégyenérzet.

Tegyük fel, hogy valaki lemondja a szolgáltatásodat. Ilyenkor vegyünk egy papírlapot, vagy gépeljük le elektronikusan hét pontban az eseményt:

  1. Mi történt pontosan?
  2. Mi volt az automatikusan bevillanó negatív gondolatod?
  3. Milyen érzéseid lettek a negatív gondolat következtében?
  4. Léteznek kézzel fogható bizonyítékok arról, hogy igazak ezek a negatív gondolatok?
  5. Léteznek kézzel fogható bizonyítékok arról, hogy NEM igazak ezek a negatív gondolatok?
  6. Milyen alternatív magyarázat van a negatív eseményre?
  7. Hogyan értékelnéd újra a korábbi érzéseidet?

Ne gondoljunk mindig a legrosszabbra, mert nem mindig mi vagyunk a hibásak mindenért.

2022 Kiszervezett Marketing Kft.
© Minden jog fenntartva! | Impresszum | Adatvédelmi nyilatkozat