Kiszervezett Marketing

3. videó

Már csak ennyi ideig csatlakozhatsz
az Énmárkaépítés pszichológiája programhoz :

Hogyan kezeljük a negatív visszajelzéseket?

A negatív visszajelzéseket megpróbáljuk minden áron megúszni, de egyszerűen elkerülhetetlenek. Meg kell tanulnunk kezelni őket, főképp vállalkozóként! Tegyünk különbséget az alaptalan és a megalapozott kritikák között, hogy képesek legyünk fejlődni minden téren.

Ebben sokat segít az egészséges felnőtt én-állapotunk a sértődékeny gyermek-énünk helyett. A negatív visszajelzésektől ne érezzük magunkat rossznak, inkább lássuk reálisan a dolgokat szaktudásunkkal és teljesítményünkkel kapcsolatban.

Ne vegyük személyes sértésnek az irreális kritikákat, a szurkálódás és indulatos kifejezések helyett kezeljük nyugodtan a helyzetet. Az sem mindegy, hogy egy téged jól ismerő közösségből érkezik a negatív megjegyzés, vagy egy teljesen idegen személytől, aki nem látja át a dolgokat. Sokszor kételkedünk önmagunkban, azonban próbáljunk meg tisztában lenni a gyenge pontjainkkal, mert óhatatlanul találkozni fogunk akár érzelmileg bántalmazó kommentekkel is. Időbe telik, míg megtanuljuk helyén kezelni a dolgokat!

2022 Kiszervezett Marketing Kft.
© Minden jog fenntartva! | Impresszum | Adatvédelmi nyilatkozat